tisdag 1 februari 2011

Fotbollsbetting: Watford gäller idag.

Ganska feta matcher idag och ett relativt stor utbud. Jag tycker dock de flesta matcherna inte är särskilt spelbara i framförallt Premier League, ett Milan som man inte vet hur de presterar mot Lazio avstår jag också. Fastnade till slut för en av mina favoriter i Championship.

Watford - Crystal Palace 1 till 1.66 på NordicBet, 3 % insats (54 kr)
Watford har i och för sig två förluster i bagaget, en borta mot starka Cardiff med 4-2 och senast lyckades man inte få hål på Brighton i FA Cupen hemma. Men Watford har varit i grym form och jag tror inte att dessa två förluster har påverkat laget. Idag möter man till råga på allt seriens sämsta bortalag, och anfallarna Danny Graham och Marvin Sordell kommer göra livet tungt för londonlagets mittbackar. Inte hittat så mycket info om lagen mer än att de offensiva spelarna Graham och Sordell startar för hemmalaget och laget verkar vara rätt intakt, samma hos C-P.

För övrigt kommer månadsrapport för januari komma upp ikväll.

Dagens spel hos AB.

Summa: "1816 kr (1000 kr vid start)"

2 kommentarer:

  1. Funderade på Watford i min spelfond även jag men passade efter mycket om och men. Kanske att man skall rygga utöver spelfonden... I övrigt mycket schysst blogg och imponerande resultat såhär långt! Fortsätt gärna så som du presterat hittills så är jag nöjd :).

    /Pontus Speltips
    pontusspeltips.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Förstår om man är tveksam till Watford med tanke på deras senaste matcher. Men ser man till det som laget presterat innan tycker jag inte det är snack om saken, då vinner man 9 av 10 mot C-P. Men som sagt vilken form är man i? Därav låg insats, 3 %.

    Schysst att du tyckte om bloggen, kommer lätt "checka" in din!

    SvaraRadera