tisdag 29 mars 2011

Fotbollsbetting: Sverige - Moldavien

Så efter nästan en veckas uppehåll sedan det senaste tipset är det nu dags igen. Dagens match hämtas från Mordor... eller jag menade Råsunda.

Sverige - Moldavien "hemmalag håller nollan" till 1.67 på BetFair, 3 % insats (77 kr)
Ja då var det dags för em-kval för Sverige, där man gjort bra resultat ända sedan Lars Lagerbäck tog över. Kommer framförallt ihåg en bortamatch mot Moldavien i början på 2000-talet när Marcus Allbäck kom in sent och ordnade en 2-0 seger. Idag möter man dock en motståndare som är bättre nu än tidigare. Till matchen saknar Sverige framförallt ordinarie mittbackar Mellberg och Majstorovic, hade båda två spelat hade nog inte oddset varit så här högt. Nu ersätter istället Granqvist - Antonsson den tidigare nämnda duon. Det är jag säker på att dom klarar galant mot ett motstånd som Moldavien. Sverige har fortfarande under Hamren en stark defensiv och presonligen kan jag inte tänka mig att Moldavien är intresserade av att anfalla.

Kommer fortfarande vara lite fattigt med spel denna veckan pga att jag har mycket annat för mig. Till nästa vecka ska bloggen vara 110 % het igen.

Dagens spel på AB.

Summa: "2568 kr (1000 kr vid start)"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar