söndag 3 april 2011

Fotbollsbetting: Söndagsspel i Spanien

Då var det dags att ta upp spelandet igen, efter ett landslagsuppehåll och ett eget personligt uppehåll. För tillfället är extremt många fotbollsligor igång, vilket gör att jag hoppas att bloggen kan erbjuda ännu mer spel under april månad. En månadsrapport från mars månad kommer även komma upp under dagen, där bloggen ännu en gång redovisar ett plusresultat.

Dagens speltips:

Real Sociedad - Hercules 1 DnB till 1.42 på BetFair, 3 % (75 kr)
Två lag i riktigt dålig form. Däremot är Hercules ruggigt dåliga för tillfället och framförallt på bortaplan med bortastatistiken 1-3-11 och målskillnad 3-25. Såg någon kommentar om att dom inte skulle ha gjort mål på bortaplan sedan i oktober förra året. Hemmalaget får tillbaka den forne målskytten Raul Tamudo i truppen och med deras positiva hemmastatistik samt tidigare fakta, kan jag inte se att Hercules vinner denna matchen.

Osasuna - At. Madrid 1 DnB till 1.76 på Unibet, 3 % (75 kr)
Osasuna är riktigt bra hemma, man har statistiken 7-6-1 och förlusten kom mot Barcelona. Till matchen har man enbart problem i anfallet där varken Pandiani eller Aranda är tillgängliga. På topp startar antagligen Kike Sola, men i övrigt en riktigt fin trupp, framförallt defensiv och stabil i min mening. Där jag ser innermitfältet i Punal och Nekounam som nyckelspelare. Atletico kommer till spel utan avstängde Aguerro och på topp lär Reyes och Forlan starta. Fina anfallsspelare har man, men i övrigt är jag inte jätteimponerad av truppen. Ett relativt svagt mitfält tror jag kommer få svårt mot tidigare nämnda Punal och Nekounam. Tycker det känns som ett bra odds på ett form och hemmastarkt Osasuna.

Då hoppas vi på en bra start på april månad!

Summa: "2491 kr (1000 kr vid start)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar