fredag 15 april 2011

Sparar spelfonden till helgen!

Då var man inne i ett lite bättre stim än vad man var i början på april. Igår satt spelet från Danmark där Lyngby gjorde sitt jobb och vann med 1-0. Idag finns det en del intressanta matcher att spela på, dock ingen som jag kommer att blanda mig i rent pengamässigt. I allsvenskan spelar Djurgården - MFF. MFF har fått en fruktansvärt bra start, men då har man mött (än så länge) riktigt dåliga laget Trelleborg och i princip spelat med en man mer mot Halmstad under en hel halvlek. Hade det funnits ett lite högre AH+1 på Djurgården hade jag nog spelat.

Annars var jag lite inne på oddset på Crotone borta mot Livorno. Däremot är Crotone riktigt dåliga borta, varför jag då inte valt att spela på det oddset, inget intressant asian handicap i den matchen heller. Nej, jag sparar mina pengar till den massiva spelhelgen.

Dagens spel på AB.

Rättning:
Lyngby - Midtjylland 1, AH+1 - 75 kr, resultat: 1-0, vinst/förlust: 43 kr

Summa: "2544 kr (1000 kr vid start)"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar