måndag 11 april 2011

Summering av helgens betting

Helgens spel gav ett litet plusresultat. Det går dock inte att komma ifrån att man åkte på en riktig mina i matchen mellan Scunthorpe - QPR där bortalaget släppte hela 4 mål. Det var inte vad jag hade räknat med, men starkt av Scunthorpe. Annars satt Chelsea och Arsenalspelen lätt.

Även blåvittbettingen gick in igår, synd att man inte bettade på den. Anledningen till att jag inte vågar spela på Blåvitt för tillfället är att man för tillfället känns väldigt opålitliga. -->Här<-- hittar du mina spel på IFK's matcher.

Annars kommer jag själv inte att spela på någon match. Men om någon desperat söker någon match tror jag att ett DnB odds på Kalmar lär gå in. Malmö vet jag inte riktigt var jag har, senast vann man "enbart" med 4-2 mot ett riktigt svagt Trelleborg. Nu har jag inte sett matchen GAIS - Trelleborg, men jag tror det säger mer om Trelleborgs låga kvalité för tillfället än hur bra GAIS och Malmö är för tillfället. Halmstad kanske kan överraska?

Dagens bombenförlsag på AB.

Rättning:
Chelsea - Wigan "h-lag håller nollan" (1.88) - 72 kr, resultat: 1-0, vinst/förlust: 63 kr
Scunthorpe - QPR "b-lag håller nollan" (2.02) - 72 kr, resultat: 4-1, vinst/förlust: - 72 kr
Blackpool - Arsenal "över 2.5 mål" (1.47) - 72 kr, resultat: 1-3, vinst/förlust: 34 kr
Vinst/Förlust: 25 kr

Summa: "2440 kr (1000 kr vid start)"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar