lördag 18 juni 2011

Fotbollsbetting: Fokus på Starke Arvid "Arena"

Inte särskilt mycket fotbollsbetting att välja på i veckan så därav har det inte blivit så mycket rekar. Idag däremot tycker jag mig ha hittat ett bra spel i superettan.

Ljungskile - Qviding, Båda lagen gör mål, Nej (2.30, Nordicbet), Medel Insats FEL
Ärligt talat förstår jag mig inte på nordicbet i denna matchen. Jag letade odds på över 2.0 för att enbart Ljungskile skulle hålla nollan och efter att ha fått lite överblick på de tillgängliga oddsen så hittade jag det här. Att något av lagen håller nollan. Tycker oddset är alldeles för bra för att spela en låg insats på. Visst har Ljungskile en del målrika matcher bakom sig, men Qviding har bara mäktat med 5 mål hitintills i superettan och man har inte gjort ett enda på bortaplan. Oddset är helt enkelt för bra att tacka nej till. Om Qviding lyckas skrälla kan vi även hoppas på att Ljungskile misslyckas med målproduktionen.

http://www.spreadsheet.se/bettinggurunblogg

Kommer snart upp en införrapport till IFK - Mjällby också som startat 18.00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar