söndag 10 juli 2011

Blåvittbetting: Inför IFK Göteborg - Syrianska FC

Match:  IFK Göteborg - Syrianska FC
Förslag: IFK GBG (0-1)
Odds: 2.12, Unibet

Troliga startelvor:
IFK Gbg(4-1-2-1-2): Sandberg - A. Johansson, K. Svensson, H. Jonsson, Dyrestam - J. Johansson - Sana, Bjarnason - A. Drugge -  Hysén - Stiller
Syrianska FC(4-2-3-1): Miller- Özdemirok, Jawo, Saglik, Perreira - Michel , Elia - Zatara, Felic, Touma - Ijeh
 
Analys:
Förra helgen gick tyvärr inte tippet in på matchen, blåvitt lyckades däremot ta en meriterande seger (som jag faktiskt tycker dom var helt värda, oberoende av vad alla andra tycker). På hemmaplan i Göteborg ska Syrianska inte ha en chans och jag förväntar mig en total överkörning. Nu har båda lagen tillbaka målskyttarna i laget och Hysén med ett nykritat kontrakt målar säkert. Går för övrigt rykten om att Blåvitt ställer upp med en 4-1-2-1-2 uppställning till dagens match, vilket jag är positiv till. Som sagt överkörning var ordet, speciellt då Syrianska har många skador/avstängningar och jag kommer spela på den här matchen!

Spreadsheet på blåvittbettingen:
http://www.spreadsheet.se/ifkgoteborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar