måndag 4 april 2011

Angående måndagens betting

Gårdagen gick inte som man hoppats och april månad började inte så bra. Tyvärr lyckades både Sociedad och Osasuna förlora sina matcher och analyserna var kanske helt enkelt inte tillräckligt bra. Det är alltid svårt efter lite längre uppehåll att tippa, se bara på de tidigare formstarka Udinese som förlorade borta mot Lecce med 2-0. Det är bara att ta nya tag och kötta in oddsen!

Idag har jag egentligen inget spel jag kan rekommendera. Men för er som har konto på betsafe kan man göra ett riskfritt spel på en trippel blande de allsvenska matcher som finns för 100 kr. Jag själv har lagt upp denna:

IFK - Örebro, 1 (2.05)
Elfsborg - Häcken, "första kortet" 2 (1.70)
Dif - Aik, "båda lagen att göra mål" (1.83)
Odds: 6.38

Jag kommer även snart att lägga upp en inför rapport till matchen IFK - Örebro, samt det bästa spelet på matchen i mitt tycke.

Rättning:
Real Sociedad - Hercules 1, dnb (1.42) - 75 kr, resultat: 1-3, vinst/förlust: - 75 kr
Osasuna - At. Madrid 1, dnb (1.76) - 75 kr, resultat: 2-3, vinst/förlust: - 75 kr
Vinst/Förlust: - 150 kr

Summa: "2341 kr (1000 kr vid start)"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar