söndag 17 april 2011

Fotbollsbetting: Litar på Napoli

Dagens utbud var jag själv inte jättenöjd med. Främst kollade jag på över/under odds i Eredivisie men jag valde att avstå de matcherna till slut ändå. Igår gick tyvärr inte Rangers och Köln som jag hade hoppats, medan Birmingham gjorde vad jag förväntade mig av dom. Så är det ibland men vi tar nya tag idag.


Napoli - Udinese 1 till 1.73 på BetFair, 6 % insats (146)
Bättre chans får inte Napoli att vinna mot Udinese då bortalaget har Alexis Sanchez och Antonio Di Natale borta. På topp lär German Denis och Bernardo Corradi starta vilket gör att Udineses farliga kontringar neutraliseras, utan istället lär man få förlita sig på fasta situationer om man ska hota Napoli. Hemmalaget verkar vara tillbaka i form efter 4 raka segrar och man ska inte ha något avbräck av rang. Tilläggas skall också att Udinese i princip förlorade all chans till Champions League-spel i samband med senaste förlusten mot Roma och jag tror och hoppas att det blir svårt att ladda om batterierna. Fina odds på hemmalaget.

Det kommer att komma ut en införrapport till matchen IFK - Helsingborg under kvällen.

Rättning:
Birmingham - Sunderland 1, DnB (1.51) - 76 kr, resultat: 2-0, vinst/förlust: 39 kr
Köln - Stuttgart 1, DnB (2.02) - 76 kr, reultat: 1-3, vinst/förlust: - 76 kr
Rangers - St. Mirren "h-lag håller nollan" - 76 kr, resultat: 2-1, vinst/förlust: - 76 kr
Vinst/Förlust: - 113 kr

Summa: "2431 kr (1000 kr vid start)"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar