söndag 12 juni 2011

Fotbollsbetting: MLS - Dallas släpper inte in många mål hemma

Har under veckan letat som en tok efter några rekar men först hittat något av värde idag. Första reken i MLS än så länge.


Dallas - Kansas City, 1 - Håller Nollan (2.37, bet365), Medel insats FEL
Ett odds som jag inte kan förstå. Dallas har inte förlorat på 9 matcher och man har inte släppt in många mål. Framförallt på hemmaplan har man varit starka och har 4 raka nollor, 3 har man vunnit och 1 har man förlorat. Jag kollade igenom sammanfattningen av deras senaste 1-0 vinst mot New England och vad jag förstått så gjorde New England som många andra lag gjort när dom haft vägarna förbi Dallas, nämligen att försöka hålla nere siffrorna. Kansas som ligger sist i tabellen, iofs med x-antal matcher mindre spelade än övriga tror jag inte kommer ha någon annan idé än att backa hem. I vanliga fall är inte Kansas särskilt farliga framåt och jag tror Dallas gör som de senaste två hemmamötena lagen emellan. Nämligen att man håller nollan. Inga speciella avbräck i något av lagen vad jag fått fram.

Följ mina spel på:
http://www.spreadsheet.se/bettinggurunblogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar