torsdag 27 januari 2011

Ingen fotbollsbetting idag

Idag blir det ingen fotbollsbetting på Bettinggurun. Utbudet är inte direkt tilltalande, även om matchen i Italienska cupen är högintressant mellan Juventus och Roma. Däremot tycker jag personligen att den är extremt svårtippad, Juventus blandar och ger lite som dom vill medan Roma har grym form. Hur mycket respektive lag satsar på cupen vet ve inte heller, så matchen kan sluta hur som helst.

Igår gick vinsterna in som de skulle, jag undrar hur länge Porto får behålla deras "fixtrix-stjärna" Hulk. Så läneg de har kvar honom tillsammans med deras ramstarka försvar, tror jag mycket på laget i Europa League. Nu har jag inte kollat igenom så många spelsidor, men bland annat Expekt ger 12 ggr penarna på att Porto tar hem Europa League. Man har även fördelen att man snart bör ha avgjort den inhemska ligan och jag tycker oddset är klart spelbart för den intresserade.

Om ni är intresserad av annan betting än på fotboll, har idag AB lite spel på hockey. Finns även ett litet roligt odds som man uppmärksammat på AB om Zlatan.

Rättning:
Porto - Nacional 1 (1.20) - 50 kr, resultat: 3-0, vinst/förlust: 10 kr
Hibernian - Glasgow Rangers 2 (1.45) - 50 kr, resultat 0-2, vinst/förlust: 23 kr
vinst/förlust: 33 kr

Summa: "1707 kr (1000 kr vid start)"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar