fredag 3 juni 2011

Månadsrapport Maj

Då var det dags för Majresultatet för mig.

  • Under Majmånad har jag erbjudit 15 spel 
  • Av dessa har man totalt statistiken  4 vinstspel och 8 förlustspel.
  • Av matcher med 3 % insats har jag 3 vinstspel och 6 förlustspel.
  • Av matcher med 6 % insats har jag 1 vinstspel och 2 förlustspel.
  • Under mars har jag gått från ett saldo på 2084 kr till 1597 kr, totalt en minskning på ca. 23 %.
  • Från start, december 2010 har jag gått från ett saldo på 1000 kr till 1597 kr, totalt en ökning på ca 60 %.

Negativt för majmånad har varit mina vanliga fotbollsspel som tyvärr inte hållit tillräckligt hög nivå. Vad som dock har varit positivt är vår nya rekare Bissen som har stått för flertalet bra spel och hoppas att ni hoppat på några av hans spel. Det som varit positivt för egen del är min egen blåvittbetting där 4 av 5 spel gått in under majmånad. Men vi hoppas självklart på en bättre månad i juni.

Jag kommer börja om från scratch med mina resultat då jag har valt att lägga upp ett spreadsheet med spelen från bloggen. Detta för att förenkla med statistik och dylikt. Här har ni länken till det spreadsheetet:

http://www.spreadsheet.se/bettinggurunblogg




Bästa hälsningar 
Bettinggurun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar